2019- 2020 Akademik Yılı Gelen Öğrenciler için Online Başvuru Sistemi Açılmıştır.

2019- 2020 Akademik Yılı Gelen Öğrenciler için Online Başvuru Sistemi Açılmıştır.

Online başvuru sistemi 1 Mart 2019 tarihi saat: 13.00’de açılmış olup 15 Mart 2019 Cuma günü saat: 23:59’da kapatılacaktır. 

            Üniversitemizi tercihte bulunacak öğrencilerin başvuru aşamasında dikkat edeceği hususlar kontenjan tablomuzun alt sayfasında detaylı olarak yer almaktadır. 

           Eğitim dili Türkçe olan bir bölümden tamamen yabancı dilde eğitim yaban bir bölümü tercih etmeniz halinde, ilgili yabancı dildeki seviyenizi gösteren ulusal veya uluslararası düzeyde geçerli dil belgesini (KPDS, ÜDS, YDS, TOEFL, IELTS gibi) başvurunuza eklemeniz gerekmektedir. Üniversitelerin yapmış oldukları yabancı dil sınavları kabul edilmeyecektir.

          Üniversitemizde tamamen yabancı dilde eğitim-öğretim yapan bölüm için değerlendirmede başvuru şartlarına sahip, başvuruda bulunan öğrencinin not ortalamasının % 50’si ile eğitimde kullanılan yabancı dile ilişkin seviyesini gösteren yabancı dil puanlarının % 50’sinin toplamı dikkate alınarak, her bir program için öğrencilerin ağırlıklı not ortalaması sıralanarak seçim gerçekleştirilir.  

           Öğrenciler, başvuru sırasında doldurduğu bilgilerin doğru olduğunu onaylar, gerçeğe aykırı, yanlış beyanda bulunması ve kayıt hakkı kazanması halinde, belgelerin de noksanlık olması durumunda kesin kaydının yapılmayacağını, kesin kaydı yapılmış olsa bile iptal edileceğini kabul ve taahhüt eder.

NOT: Eğitim Bilgisi alanında eğitim bilgileriniz eksik hatalı ya da hiç gelmiyorsa kayıtlı olduğunuz Üniversite ile irtibata geçip, eğitim bilgilerinizin Yükseköğretim Bilgi Sistemine (YÖKSİS) tanımlanmasını talep etmelisiniz.

Not ortalaması Eğitim Bilgi Alanına otomatik olarak YÖKSİS üzerinden gelir, gelen ortalama ile transkriptinizdeki ortalamanızın farklı olması durumunda transkriptinizde yer alan GANO girilmelidir. Profilinizi oluştururken fotoğraf alanına  vesikalık resim yüklenmeli, resim yüklemeden başvuru işlemine geçilemez.

NOTÜniversitemizi tercih eden öğrenciler, online başvuru çıktılarını iki (2 ) adet kayıtlı olduğu üniversitenin Farabi Kurum Koordinatörlüğüne teslim etmeleri gerekmektedir. Başvurunuzun geçerli sayılabilmesi için üniversitenizin Farabi Kurum Koordinatörlüğü tarafından (Aday Öğrenci Başvuru Formu, Transkript ve Online Başvuru Formu) çıktılarınızın    4 Nisan 2019 tarihine kadar resmi yazı ile koordinatörlüğümüze gönderilmesi gerekmektedir. ( mail ve faks yolu ile gönderilen başvuru belgeleri kesinlikle dikkate alınmayacaktır.) Koordinatörlüğümüze resmi yazı ile evrakları gelmeyen öğrencilerin online başvuruları geçersiz sayılacaktır.

Başvuru için http://basvuru.istanbulc.edu.tr

Farabi Gelen Öğrenci Başvuru Kılavuzu için TIKLAYINIZ.

Kontenjanlarımız için TIKLAYINIZ.

Anlaşmalı Üniversiteler için TIKLAYINIZ.

ÜNİVERSİTELERİN, BAŞVURU EVRAKLARINI İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ FARABİ KURUM KOORDİNATÖRLÜĞÜ İLETİŞİM ADRESİNE GÖNDERMELERİ GEREKMEKTEDİR.