Error: [$http:badreq] Http request configuration url must be a string. Received: undefined http://errors.angularjs.org/1.5.3/$http/badreq?p0=undefined $http@https://farabi.istanbulc.edu.tr/js/vendor-a003fac506.min.js:27094:126 https://farabi.istanbulc.edu.tr/js/vendor-a003fac506.min.js:27339:23 https://farabi.istanbulc.edu.tr/js/disabled-app-b74bf00075.min.js:1:26731 processQueue@https://farabi.istanbulc.edu.tr/js/vendor-a003fac506.min.js:31751:30 https://farabi.istanbulc.edu.tr/js/vendor-a003fac506.min.js:31767:39 $eval@https://farabi.istanbulc.edu.tr/js/vendor-a003fac506.min.js:33019:28 $digest@https://farabi.istanbulc.edu.tr/js/vendor-a003fac506.min.js:32835:36 $apply@https://farabi.istanbulc.edu.tr/js/vendor-a003fac506.min.js:33127:31 done@https://farabi.istanbulc.edu.tr/js/vendor-a003fac506.min.js:27448:53 completeRequest@https://farabi.istanbulc.edu.tr/js/vendor-a003fac506.min.js:27646:15 requestLoaded@https://farabi.istanbulc.edu.tr/js/vendor-a003fac506.min.js:27587:24 undefined https://farabi.istanbulc.edu.tr/js/vendor-a003fac506.min.js:29418 İstanbul Üniversitesi - Cerrahpaşa | Farabi Değişim Programı Koordinatörlüğü

Bahar Yarıyılı Ders Seçme ve Dönemsonu İşlemleri

2019-2020 Akademik yılında Farabi Değişim Programı kapsamında üniversitemize gelen öğrenciler için;​


AKSİS sistemi üzerinden bahar dönemi ders alma işlemlerinin başlaması: 
06.02.2020
AKSİS sistemi üzerinden bahar dönemi ders alma işlemleri için son gün : 
12.02.2020
       

Farabi Değişim Programı Kapsamında gelen öğrencilerimizin bu tarihler arasında bahar dönemi öğrenim protokollerindeki mevcut dersleri kendi şifreleri ile AKSİS sisteminden seçmeleri gerekmektedir. Ders seçimi sırasında sıkıntı yaşayan öğrencilerimiz ilgili öğrenci işleri personelimizden yardım alabilirler.

* Ders değişikliği yapmak zorunda kalan öğrenciler; kendi üniversitesinin Farabi Kurum Koordinatörlüğü web sayfasından ekle/sil (3 adet) formunu doldurup gelmiş olduğu üniversitenin bölüm koordinatöründen onay aldıktan sonra üniversitemizdeki ilgili bölüm koordinatörüne imzalatarak ilgili formların asıllarını ( 3 adet ) Farabi Kurum Koordinatörlüğümüze teslim etmeleri gerekmektedir.

* Üniversitemize sadece Güz dönemi gelen veya Bahar döneminden feragat edecek öğrenciler, öğrenci kimlik kartlarını ilgili öğrenci işlerine teslim ederek ilişik kesme formu doldurmak zorundadır. Kimliklerini teslim etmeyen ve ilişik kesme formu doldurmayan öğrencilerin not dökümleri ve katılım belgesi kayıtlı oldukları üniversitenin Farabi Koordinatörlüğüne gönderilmeyecektir.

İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Feragat Dilekçesi için TIKLAYINIZ.

İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa İlişik Kesme Formu için TIKLAYINIZ

 ( Feragat Dilekçesini sadece bahar döneminden feragat etmek isteyen öğrenciler dolduracak. Güz dönemi için gelenler sadece İlişik Kesme Formunu dolduracaktır.)

    *Öğrenci kimlik kartlarınızı ilgili öğrenci işlerine teslim etmelisiniz. Kimliğinizi kime teslim etmişseniz İlişik Kesme Formunda Kimliği Alan Personelin imzasını almalı son olarak formu bölüm koordinatörünüze imzalatmalısınız. 2 imza tamamlandıktan sonra İlişik Kesme Formu ve Feragat Dilekçesini Farabi Koordinatörlüğümüze teslim etmelisiniz.

2019-2020 Akademik yılında Farabi Kapsamında Üniversitemizden (GİDEN) öğrencilerin yapması gereken işlemler:

     Farabi Değişim Programı kapsamında 2019-2020 Akademik yılı sadece Güz dönemi için üniversitemizden giden ve eğitimlerini tamamlayan öğrenciler ile Feragat edecek öğrenciler; 15 gün içerisinde öğrenci nihai raporu formu ve Feragat Dilekçesini doldurup Farabi Kurum Koordinatörlüğümüze mail veya posta yolu ile göndermeleri gerekmektedir.

Farabi.iuc@istanbul.edu.tr

İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Öğrenci Nihai Raporu Formu için TIKLAYINIZ.

İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Feragat Dilekçesi için TIKLAYINIZ.